loading...
خدمات باربری
رز بار بازدید : 47 چهارشنبه 02 مرداد 1398 نظرات (0)

شرکت های باربری در کنار حمل و نقل خدماتی بیشتری برای راحتی کار اسباب کشی ارائه می دهند. با استفاده از خدمات شرکت های باربری کار اسباب کشی یتان را بدون استرس و ایمن انجام دهید. استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت های باربری برای اشخاصی که به علت بیماری، کهولت سن و ساعت کاری قادر به انجام اسباب کشی نیستند بهترین گزینه است.

انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت های باربری

خدمات شرکت های باربری توسط کارگران مجرب و ماهر، برای رفاه مشتریان به 3 دسته تقسیم می شود:

1.بسته بندی اسباب ها

اولین گام مهم برای اسباب کشی بسته بندی است. با بسته بندی اصولی، لوازم تان در مرحله حمل و نقل سالم می مانند. کارگران مجرب شرکت های باربری با انجام بسته بندی اصولی اسباب کشی را ایمن می کنند. تهیه وسایل های مورد نیاز برای بسته بندی از جمله جعبه های کارتنی یا پلاستیکی میوه، چسب پهن، طناب های محکم و ضخیم، پلاستیک های حباب دار، روزنامه باطله و ماژیک بر عهده شرکت باربری است. کارگران ماهر شرکت باربری کلیه اسباب های شکستنی، خاص، گران قیمت و لوازم بزرگ سنگین را با اصول استاندارد بسته بندی می کنند.

مراحل بسته بندی لوازم

  • ابتدا مکان مخصوصی برای بسته بندی لوازم شکستی و خاص در اختیار کارگران قرار دهید. مکانی که می خواهید کارگران شرکت باربری لوازم تان را در آنجا بسته بندی کنند، باید تمیز باشد و سطحش طوری باشد که اجسام شکستنی اگر از دستشان بیفتد نشکند.
  • کارتن های مخصوص لوازم شکستنی را به کارگران تحویل دهید. لوازم شکستنی بهتر است در کارتن مخصوص شان قرار گرفته، سپس در کارتن های بزرگ قرار بگیرند.
  • کارگران مجرب شرکت های باربری زیر کارتن ها و درب کارتن ها را با چسب پهن محکم می پیچند. کارگران ماهر باربری قبل از قرار دادن داخل کارتن ها برای محکم تر شدن، کف کارتن یک لایه ی دیگر کارتنی قرار می دهند. دور لوازم شکستنی پلاستیک حباب دار یا روزنامه باطله می پیچند.
  • شرکت باربری برای جلوگیری از آسیب دیدگی لوازم بزرگ مانند یخچال و ... ضربه گیر و متریال در اختیار کارگرانش قرار می دهد. با استفاده از ضربه گیر و متریال هنگام حمل و نقل وسایل های بزرگ آسیب نمی بینند.

2.حمل و نقل

بعد از بسته بندی ایمن و اصولی شرکت باربری، خدمات حمل و نقل ایمن را ارائه می دهد. یکی از سخت ترین مرحله اسباب کشی حمل و نقل است. با استفاده از خدمات شرکت های باربری حمل و نقل اسباب ها ایمن و راحت می شود.

مراحل حمل و نقل

  • انتخاب ماشین متناسب با اندازه اسباب ها
  • استفاده از کارگران ماهر برای حمل و نقل
  • کارگران برای حمل بارراحت تر و ایمن وسایل سنگین در صورت نبود آسانسور، از سبد های چرخ دار استفاده می کنند.
  • شرکت باربری برای جلوگیری از آسیب دیدگی و کثیف شدن لوازم تان، کف ماشین مورد نظر را با موکت یا پتو می پوشاند. پشت ماشین اگر روباز باشد، برای جلوگیری از کثیفی و آسیب دیدگی لوازم تان پشت ماشین را با چادر می پوشاند.
  • کارگران شرکت باربری با چیدمان درست و اصولی پشت ماشین حمل بار، هزینه سرویس باربری را کاهش می دهند. کارگران ابتدا وسایل های بزرگ و سنگین را پشت ماشین حمل بار قرار می دهند. روی لوازم بزرگ و سنگین لوازم کوچک تر و سبک تر را قرار می دهند. با چیدمان دقیق پشت ماشین باربری، هزینه سرویس شما را کاهش می دهند و اسباب کشی یتان را ایمن انجام می دهند.

3.چیدمان پس از اسباب کشی

یکی دیگر از خدمات شرکت های باربری چیدمان مکان جدید پس از اسباب کشی است. این مرحله نیز بدون حضور شما توسط کارگران انجام می شود.

مراحل چیدمان مکان جدید

  • اولین مرحله چیدمان مکان جدید تمیز کردن مکان است. پس از ورود اسباب ها تمیز کردن کار سختی است.
  • کارگران شرکت ابتدا بسته بندی های آشپزخانه را که اکثراً شکستنی هستند را باز می کنند و در کابینت ها می چینند.
  • لوازم برقی و گازی مانند یخچال، اجاق گاز، بخاری، تلوزیون، کامپیوتر و ... را در جای مناسب شان قرار می دهند و راه اندازی می کنند.
  • رختخواب ها را در مکان مناسب شان مرتب می چینند و چیدمان اتاق پذیرائی و لوازم بزرگ مانند مبلمان را انجام می دهند. لوازم جزئی منزل را از جمله لوازم تزئینی، گل و گیاه، تابلو، ساعت دیواری و ... در جای مناسب شان قرار می دهند.
  • کارگران ماهر شرکت باربری پس از چیدمان آشپزخانه، کمد دیواری، اتاق پذیرائی، سرویس بهداشتی و .... لوازم را تمیز و گرد گیری می کنند.

اتوبار در تهرانرزبار آماده ارائه خدمات باربری به شما عزیران میباشد.

 

رز بار بازدید : 41 شنبه 29 تیر 1398 نظرات (0)

در کنار رعایت اصول اسباب کشی و انتخاب بهترین باربری، رعایت حقوق همسایگان از اصول مهم اسباب کشی است. رعایت حقوق همسایه ها در اسباب کشی ها، برای خانه های ویلایی و آپارتمانی یکسان است.

مشکلات اسباب کشی

اسباب کشی ها همیشه با مشکلاتی همراه هستند. در این مقاله راه های رفع مشکلات را برایتان گردآوری کرده ایم. مشکلات روز اسباب کشی، باعث اذیت همسایگان نیز می شود. از نظر اخلاقی بهتر است حقوق همسایگان را حین اسباب کشی رعایت کنید.

1.ایجاد شلوغی و سر و صدا حین اسباب کشی:

حین اسباب کشی برای رعایت حقوق همسایگان به کارگرهای شرکت باربریو اطرافیانی که در اسباب کشی کمک تان می کنند، یادآوری کنید از ایجاد سروصدا بپرهیزید.

2.سد معبر کوچه به علت پارک ماشین مخصوص حمل بار شرکت باربری:

قبل از اسباب کشی با مدیر ساختمان هماهنگ باشید. برای پارک ماشین باربری مکانی را با مدیر ساختمان انتخاب کنید تا با پارک ماشین حمل بار مزاحم رفت و آمد همسایگان نباشید. اگر منزل تان ویلایی است خودتان بهترین محل برای پارک ماشین مخصوص باربری انتخاب کنید.

3.شلوغی ساختمان و کوچه به علت رفت آمد کارگران باربری:

اسباب کشی یتان را به زمانی موکول کنید که زمان استراحت همسایگان و شلوغ ترین زمان تردد همسایه ها نباشد.

4.شلوغی راه روها و پاگردها و کوچه به علت پخش لوازم:

برای جلوگیری از این مشکل اسباب های بسته بندی شده ی آماده حمل را، وقتی ماشین حمل بار آماده دم در باشد به بیرون از منزل ببرید. بیرون آوردن زودتر اسباب ها باعث شلوغی و آزردگی همسایه ها می شود.

5.آسیب دیدگی دیوارهای راه رو ها و فضای تردد کارگران:

به کارگران و کسانی که در اسباب کشی کمک تان می کنند یاد آوری کنید مواظب باشند، با حمل اسباب های بزرگ دیوار راه رو ها مخدوش نشود.

6.آشغال های حاصل بسته بندی اسباب ها:

پس از اسباب کشی محوطه ساختمان را خودتان تمیز کنید. منتظر سرایدار نباشید. ممکن است زمان اسباب کشی یتان با زمان کاری سرایدار تداخل نداشته باشد. قبل از ترک مکان محوطه را خودتان تمیز کنید.

7.خستگی زیاد بر اثر اسباب کشی:

خستگی حین کار اسباب کشی خسارت، آسیب دیدگی و زمان اسباب کشی را بیشتر می کند. برای رفع خستگی خودتان و کارگرهای شرکت اسباب کشی، از مایعات گرم یا خنک و یک ساندویچ سبک استفاده کنید.

8.شکستن اسباب های منزل بر اثر جابه جایی:

بر اثر بسته بندی غیر اصولی و جابه جایی ها اکثراً اسباب های منزل دچار شکستگی می شوند. برای رفع این مشکل بهتر است برای بسته بندی از کارگران شرکت باربری کمک بگیرید. اگر خودتان می خواهید کار بسته بندی را انجام دهید با خواندن مقالات قبلی که اصول بسته بندی اسباب ها را قبل از اسباب کشی برایتان توضیح داده ایم را خوب مطالعه کنید.

9.عدم برنامه ریزی دقیق و اصولی برای اسباب کشی:

با برنامه ریزی دقیق و اصولی اسباب کشی به حقوق همسایگان احترام بگذارید.

راه حل مشکلات باربری

1.هماهنگی با همسایگان:

قبل از اسباب کشی به منزل همسایه ها بروید. با آن ها مرور خاطرات کنید. به خاطر محبت هایشان و خاطرات خوبتان از آن ها تشکر کنید. زمان دقیق اسباب کشی یتان را به آن ها اطلاع دهید. قبل از نقل مکان تان از همسایه ها خداحافظی کنید و از ایجاد سرو صدای اسباب کشی یتان از آن ها عذرخواهی کنید.

2.جمع آوری آشغال ها

روز اسباب کشی آشغال هایتان را در کیسه زباله ریخته و در بیرون منزل قرار دهید. کارتن های مخصوص بسته بندی ها را پس از خالی کردن، در جای مخصوص آشغال ها قرار دهید و با مأمور شهرداری برای بردن آشغال های بزرگ هماهنگ باشید. رعایت حقوق همسایگان در اسباب کشی ضروری است.

3.مدیریت زمان:

زمان بار زدن اسباب ها به ماشین حمل بار سعی کنید خودتان نیز به کارگرها کمک کنید تا زمان کمتری برای این کار صرف شود. زمان اسباب کشی یتان را طوری تنظیم کنید تا با زمان استراحت همسایگان تداخل نداشته باشد.

اتوبار در تهرانرزبار آماده ارائه باربری مطمئن در زمان انتقال،بارگیری و تخلیه بار به شما عزیران میباشد.

 

رز بار بازدید : 55 سه شنبه 25 تیر 1398 نظرات (0)

اسباب کشی درکنار سختی و استرس ، هزینه باربری بالایی نیز دارد. با رعایت نکاتی که در این مقاله برایتان گردآوری کرده ایم، هزینه باربری برایتان کم می شود و حمل بار ارزانرا تجربه خواهید کرد..

روش های کم کردن هزینه باربری

اسباب کشی یکی از سخت ترین کارهایی است که برای هر کسی یک بار در زندگی پیش می آید. هزینه باربری داخل شهری و برون شهری یکی دیگر از دغدغه های روز اسباب کشی است.

1.برنامه ریزی روز اسباب کشی:

با برنامه ریزی دقیق همه ی کارها راحت تر انجام می شود. یک لیست از الویت کارهایتان یادداشت کنید. انجام کارها با برنامه ریزی سرعت کارهایتان را بیشتر می کند.

2.کم کردن لوازم غیر ضروری:

برای کاهش سرویس اسباب کشی در مرحله بسته بندی، لوازم غیر ضروری که نیازی به استفاده از آن ها را ندارید کنار بگذارید. می توانید به کسی که به لوازم های غیر ضروری شما نیاز دارد یا به سمساری واگذار کنید.

3.چیدمان درست وسایل در ماشین حمل بار:

چیدمان درست و اصولی پشت ماشین حمل بار، یکی از راه های مهم کاهش هزینه سرویس باربری است. ابتدا وسایل های بزرگ و سنگین را به کارگرها بسپارید تا پشت ماشین حمل بار قرار دهند. روی این لوازم بزرگ و سنگین می شود لوازم کوچک تر و سبک تر را جا داد. اگر از این روش استفاده نکنید می بایست از سرویس های بیشتری برای حمل بار استفاده کنید و هزینه بیشتری بپردازید.

روش های چیدمان اسباب در ماشین مخصوص حمل بار عبارتند از:

  • لوازم بزرگ و سنگین را در انتهای ماشین حمل بار قرار دهید.
  • لوازم بلند را مانند فرش در کنار ماشین باربری قرار دهید.
  • ابتدا کارتن های سنگین را پشت ماشین حمل بار قرار دهید، سپس کارتن های سبک را روی آن ها بگذارید.
  • لوازم شکستی را جلوی ماشین حمل بار قرار دهید.
  • انتخاب اتوبار معتبر:
    اگر در شهرهای بزرگ زندگی می کنید، برای روز اسباب کشی با شرکت اتوباری که به تمام نقاط شهر سرویس دهی می کنند قرار داد ببندید. شرکت هایی که در تمام نقاط شهر شعبه دارند، زودتر به محل تعیین شده می رسند و بهترین گزینه هستند.
  • انتخاب ماشین حمل بار مناسب:
    انتخاب ماشین حمل بار بسیار مهم است. ماشین باربری می بایست حجم متناسبی با لوازم تان داشته باشد. انتخاب ماشین های مخصوص حمل بار کوچک، ارزان تر است. ولی تعداد دفعات جابه جایی اسباب و هزینه هایش بیشتر می شود. ماشینی برای اسباب کشی انتخاب کنید، که کلیه لوازمتان را با یک سرویس جابه جا کند. ماشین مخصوص حمل بار را طبق موارد زیر انتخاب کنید.
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • وزن اسباب هایتان
  • میزان بودجه تان
  • فصل اسباب کشی
  • حمل بار با ماشین شخصی:
    یکسری از لوازم تان را ازجمله لوازم الکتریکی، طلا، نقره، تابلو فرش و شکستنی های حساس را با ماشین شخصی یتان جابه جا کنید.
  • کمک اطرافیان:
    شرکت های باربری معتبر برای کلیه ی مراحل اسباب کشی خدمات ارائه می دهند. می توانید برای مراحل بسته بندی، حمل بار و چیدمان پس از اسباب کشی، در کنار کارگران شرکت باربری از دوستان و اطرافیانتان برای کم شدن هزینه اسباب کشی کمک بگیرید.
  • انتخاب باربری معتبر:
    انتخاب و بستن قرا داد با شرکت باربری را به لحظه آخر موکول نکنید. ا ماه قبل از اسباب کشی شرکت باربری مورد نظرتان را انتخاب کنید. کلیه خدمات با هزینه هایش را خوب بررسی کنید. با توجه به بودجه ای که دارید از خدمات شرکت باربری استفاده کنید. در فصل هایی که اسباب کشی زیاد است می بایست زودتر به فکر عقد قرار داد با شرکت باربری باشید. در غیر اینصورت مجبورید برای اسباب کشی از هر ماشین و خدماتی که موجود است استفاده کنید.
  • انتخاب زمان مناسب برای اسباب کشی:
    فصل تابستان به علت تعطیلی مدارس بچه ها، یکی از شلوغ ترین و پرهزینه ترین فصل برای اسباب کشی است. اگر به هر دلیلی مجبور هستید در فصل تابستان اسباب کشی کنید، اسباب کشی یتان را به روز کاری کم هزینه شرکت موکول کنید. در زمان بستن قرارداد از هزینه خدمات ارائه شده در طی هفته سؤال کنید و مطلع شوید.
  • مسیر اسباب کشی را مشخص کنید:
    قبل از روز اسباب کشی مسیر منزل قدیمی و منزل جدیدتان را مشخص کنید. با بررسی مسیر جابه جایی می توانید نزدیکترین و خلوت ترین مسیر را برای نقل و انتقال اسباب هایتان انتخاب کنید.

 

رز بار بازدید : 57 جمعه 21 تیر 1398 نظرات (0)

پس از اسباب کشی چیدمان اسباب های خانه یکی از مهم ترین و سخت ترین مراحل اسباب کشی است. در مقالات قبلی مراحل بسته بندی و حمل باررا برایتان توضیح داده ایم. در این مقاله راه های چیدمان بعد از اسباب کشی برایتان گردآوری کرده ایم.

 

خدمات شرکت باربری برای اسباب کشی

 

شرکت های متخصص و متعهد باربری خدمات بسته بندی لوازم، حمل بار و چیدمان بار پس از اسباب کشی را برایتان انجام می دهند. با کمک گرفتن از شرکت های باربریو خدمات شان، کار اسباب کشی را آسان کنید.

 

  • بسته بندی لوازم حساس، گران قیمت و ... منزل
  • حمل مطمئن بار بدون آسیب دیدگی
  • چیدمان اسباب منزل پس از اسباب کشی

 

مراحل اصولی اسباب کشی

 

سختی های اسباب کشی را می توانید با یک برنامه ریزی دقیق برطرف کنید. در پاراگراف زیر مراحل اسباب کشی را برایتان توضیح داده ایم. با به کار بردن این مراحل سختی های اسباب کشی برایتان کم می شود.

 

پیدا کردن اتوبار مناسب:

 

قبل از شروع به اقدام اسباب کشی ابتدا یک اتوبار خوب برای اسباب کشی یتان انتخاب کنید. خصوصیات یک اتوبار خوب را در مقاله قبلی برایتان توضیح داده ایم. هرگز خودتان به تنهایی اقدام به اسباب کشی نکنید. جابه جائی لوازم سنگین مانند یخچال، لباس شوئی و ... برای کارگران باربری ها که شگرد کار را می دانند و تجربه و تخصص کافی را دارند کار آسانی است.

 

بسته بندی لوازم:

 

برای بسته بندی لوازم تان در تهیه کارتن ها دقت زیادی کنید. کارتن ها بزرگتر و سالم تر باشند، اسباب تان سریع تر و امن تار جابه جا می شود. هرگز از کارتن شل استفاده نکنید. جعبه های کوچک کریستال، لباس، گل های تزئینی و .... را نیز داخل کارتن ها قرار دهید.

 

پس از بسته بندی لوازم تان در کارتن ها، زیر و در کارتن ها را با چسب پهن محکم کنید. روی هر کارتن جنس لوازم داخل کارتن را بنویسید. این کار باعث می شود کارگران با احتیاط لوازم حساس را حمل کنند و پس از اسباب کشی راحت تر لوازم تان را پیدا کنید.

 

اگر کارتن ها را با طناب ببندید حمل شان راحت تر می شود. سعی کنید لوازم شکستنی را قبل از قرار دادن در کارتن ها با پلاستیک های حباب دار یا روزنامه باطله بپیچید. گیاهان گلدانی کوچک را داخل جعبه های چوبی یا پلاستیکی که محکم هستند بگذارید، یک تکه چوب به بلندی ارتفاع گیاه داخل گلدان بگذارید، سپس دور جعبه پلاستیک بکشید. توجه داشته باشید محل تنفس برای گیاهان بگذارید. لباس هایتان را می توانید درون چمدان، بقچه های زیپ دار یا داخل ملافه ی ضخیم و بزرگ با چوب لباسی بسته بندی کنید. لوازم ضروری تان مانند مسواک، حوله و.... را دریک ساک دستی یا کارتن قرار دهید که دم دست باشد. اشیا گران قیمت و مدارک تان را با ماشین شخصی یتان حمل کنید.

 

چیدمان وسایل در ماشین حمل بار:

 

ابتدا وسایل های بزرگ و سنگین را به کارگرها بسپارید تا پشت ماشین حمل بار قرار دهند. روی این لوازم بزرگ و سنگین می شود لوازم کوچکتر و سبک تر را جا داد. در غیر این صورت سرویس حمل و نقل اضافه می شود. حمل و نقل در شهرهای بزرگ و پر ترافیک بسیار سخت و زمان بر است. بهتر است در این مرحله از کارگران شرکت باربری کمک بگیرید.

 

چیدمان بعد از اسباب کشی :

 

پس از انتقال لوازمتان با اصول گفته شده به مکان جدید، مرحله چیدمان لوازم در مکان جدید می رسد. این مرحله سخت به علت انبوه لوازم بسته بندی شده و عدم شناخت دکوراسیون مکان جدید سخت است.

 

نکات مهم چیدمان بعد از اسباب کشی

 

مراحل اسباب کشی را شرکت های باربری با تخصص و تجربه ی کاریشان به راحتی انجام می دهند. اگر می خواهید چیدمان بعد از اسباب کشی خودتان انجام دهید، بهتر است اصول گفته شده در این مقاله و مقالات قبلی را رعایت کنید.

 

  • سیستم گرمایشی و سرمایشی، برق، آب و گاز منزل را امتحان کنید تا هنگام چیدمان لوازم و پس از آن دچار مشکل نشوید.
  • ابتدا بسته بندی های کوچک و بزرگ را از هم جدا کنید.
  • بسته بندی های مخصوص هر مکان را در جای خودش قرار دهید.
  • ابتدا بسته بندی های آشپزخانه را که اکثراً شکستنی هستند را باز کنید و در کابینت ها بچینید.
  • لوازم برقی و گازی مانند یخچال، اجاق گاز، بخاری، تلوزیون، کامپیوتر و ... را در جای مناسب شان قرار دهید و راه اندازی کنید.
  • برای جلوگیری از شلوغی منزل و سردرگم شدنتان بهتر است، قبل از مشخص بودن محل دقیق قرار گیری وسایل ها، بسته بندی ها را باز نکنید.
  • پس از باز کردن بسته بندی ها و قرار دادن لوازم تان در جای مناسب، کارتن های مخصوص بسته بندی را از منزل تان دور کنید و در جای حمل زباله قرار دهید. با انجام این کار منزل تان خلوت می شود.
  • قبل از لوازم جزئی بهتر است لوازم کلی را مانند رختخواب ها را در مکان مناسب شان بچینید. سپس کار چیدمان اتاق ها را شروع کنید.
  • چیدمان اتاق پذیرائی و لوازم بزرگ مانند مبلمان را انجام دهید.
  • لوازم جزئی منزل را از جمله لوازم تزئینی، گل و گیاه، تابلو، ساعت دیواری و ... در جای مناسب شان قراردهید.
  • سرویس بهداشتی منزل را تمیز کنید. لوازم مخصوص سرویس های بهداشتی را بچینید.
  • پس از چیدمان آشپزخانه، کمد دیواری، اتاق پذیرائی، سرویس بهداشتی و .... لوازم تان را تمیز و گرد گیری کنید.

 

"بهتر است در اسباب کشی تا مرحله آخر چیدمان منزل، بچه ها را به شخص مورد اطمینانتان بسپارید. وجود بچه ها در اسباب کشی برای خودشان و شما مشکل ساز است."

 

 رعایت اصول اسباب کشی حمل بار ارزانو به صرفه تر را برای شما حتمی میکند.

 

رز بار بازدید : 50 دوشنبه 17 تیر 1398 نظرات (0)

وجود کارگران اسباب کشی در اسباب کشی ها ضروری است. یک کارگر باربری می بایست تخصص کافی بسته بندی وسایل ها و حمل بارها را داشته باشد. کارگران باربری می توانند وسایل های بزرگ و سنگین را با تخصصی که دارند، بدون آسیب دیدگی بدن و وسیله مورد نظر به راحتی حمل کنند. باربریو حمل اثاثیه منزل یک شغل تخصصی است. استفاده از کارگران بی تجربه در اسباب کشی یکی از عوامل مهم خسارت است. شرکت های باربری معتبر همواره از کارگران متخصص و با تجربه برای اسباب کشی استفاده می کنند.

 

مهارت های لازم کارگر باربری

 

کارگران باتجربه و متخصص می توانند اسباب شما را در کمترین زمان با اصولی که در مقالات قبلی توضیح داده ایم، به راحتی با امنیت بالا بسته بندی و جابه جا کنند.

 

بسته بندی و حمل اسباب حساس و گران قیمت مانند چینی و کریستال:

 

کارگران باربری بسته بندی و جابه جایی وسایل های حساس و گران قیمت را با سرعت و امنیت بالا انجام می دهند.

 

جابه جایی پیانو:

 

حمل پیانو یکی دیگر از حساس ترین کارهای اسباب کشی است. ابتدا پیانو می بایست با پارچه ی ضخیمی پوشانده شود. برای حمل پیانو کارگران باید از یک ترالی 4 چرخ استفاده کنند. پیانو را دو کارگر باربری می بایست با احتیاط روی ترالی قرار دهند. کارگر سوم یا خودتان باید کارگران را راهنمایی کنید تا ترالی زیر ثقل پیانو با فاصله 5 سانتی از پدال ها قرار بگیرد. پیانو را روی ترالی با طناب ضخیم یا کابل به ترالی محکم می بندند، با احتیاط و مهارت جابه جا می کنند.

 

1.جابه جایی آینه ها:

 

در اسباب کشی ها کارگران باربری آینه ها را با پارچه نرمی می پوشانند و داخل کارتن قرار می دهند. سعی کنید آینه ها با ماشین شخصی یتان جابه جا کنید.

 

2.جابه جایی مطمئن لوسترها:

 

یکی دیگر از تخصص کارگران شرکت های باربری جابه جائی لوستر ها با امنیت بالا بدون آسیب دیدگی است. کاری که برای خودتان سخت است.

 

3.بسته بندی و حمل وسایل بزرگ و سنگین:

 

یک کارگر با تجربه متخصص به راحتی می تواند، یک ساید بای ساید یا گاو صندوق را با تجهیزات مخصوص به تنهایی حمل کند.

 

4.آشنایی با انواع وسایل بسته بندی و تجهیزات حمل بار:

 

کارگران باربری با جدیدترین و ایمن ترین تجهیزات مخصوص باربری آشنایی دارند؛ و بهترین تجهیزات را برای اسباب کشی آماده می کنند.

 

5.استفاده بهینه از ماشین حمل بار:

 

کارگران متخصص شرکت باربری با چیدمان اصولی وسایل بسته بندی شده پشت ماشین حمل بار، از فضای ماشین باربری درست استفاده می کنند؛ و سرویس حمل بار با ماشین کمتر می شود.

 

6.چیدمان وسایل ها پس از اسباب کشی:

 

یکی دیگر از مهارت های تخصصی یک کارگر اسباب کشی، چیدمان وسایل پس از اسباب کشی در منزل جدید است. قبل از چیدمان وسایل ها بهتر محل قرار گیری وسایل ها را مشخص کنید. با مشخص شدن محل قرار گیری وسایل هایتان سرعت کار بالا می رود.

 

7.نصب وسایل حساس و الکترونیکی:

 

کارگران ماهر شرکت باربری برای نصب وسایل برقی و حساس کمک تان می کنند. البته می بایست قبل از بستن قرارداد این درخواستتان را مطرح کنید.

 

تعداد مفید کارگر باربری در اسباب کشی ها

 

همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم، استفاده از کارگران متخصص با تجربه در اسباب کشی ها ضروری است. تعداد استفاده از کارگران ماهر شرکت باربری به میزان وسایل های شما بستگی دارد. اکثراً در اسباب کشی ها وجود 2 کارگر برای بسته بندی و حمل بارمفید است. اگر وسایل هایتان زیاد باشد تعداد کارگران نیز می بایست بیشتر شود. باید توجه داشته باشد، با بیشتر شدن تعداد کارگران هزینه باربری نیز افزایش می یابد.

 

 

 

"در اسباب کشی ها با کمک گرفتن از کارگران ماهر شرکت حمل بار، اسباب تان را به راحتی بدون آسیب دیدگی با سرعت بالا جابه جا کنید. البته لازم به ذکر است در زمان بسته بندی و حمل بار خودتان روی کار گارگران نظارت داشته باشید."

 

باربری در تهرانرزبار آماده ارائه باربری مطمئن در زمان انتقال،بارگیری و تخلیه بار به شما عزیران میباشد.

 

رز بار بازدید : 55 پنجشنبه 13 تیر 1398 نظرات (0)

اتوبار شرکتی است که کار حمل و نقل را از طریق زمینی انجام می دهد. اتوبار ها معمولاً بسته بندی لوازم ها را نیز انجام می دهند. شرکتاتوبارمی بایست از جدیدترین روش های مناسب برای بسته بندی و حمل بار استفاده کند. کارکنان شرکت اتوبار باید قابل اطمینان باشند و تجربه و تخصص کافی برای این کار را داشته باشند. در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی های یک باربری خوب آشنا کنیم.

 

مشخصات دفتر شرکت باربری خوب

 

با توجه به درجه بندی شرکت های باربری مشخصات دفترها تفاوت دارند، اما در کل یک دفتر باربری می بایست امکانات زیر را داشته باشد:

 

  • فضای کافی برای توقف کلیه خودروها را داشته باشد.
  • محل توقف خودروها باید آسفالت یا بتن باشد.
  • دفتر مرکزی شرکت باربری باید امکانات اولیه رفاهی از جمله آب، برق، تلفن، سرویس بهداشتی، وسایل گرمایشی و تجهیزات اطقاء حریق را داشته باشد.

 

مشخصات مدیریت شرکت باربری

 

  • مدیریت شرکت اتوبار می بایست حداقل 25 سال سن داشته باشد.
  • مدیر شرکت باربری نباید مدیریت شرکت های دولتی یا خصوصی دیگر، حتی به صورت نیمه وقت را داشته باشد.
  • مدیر شرکت اتوبار می بایست تابعیت کشور و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم را داشته باشد.
  • مدیریت شرکت برابری باید گواهی نامه سوء پیشینه و عدم اعتیاد ش را روی دیوار جایی که خوب دیده شود، نصب کند.
  • مدیریت شرکت باربری باید گواهی نامه رانندگی، پایان خدمت و تجربه کاری کافی را داشته باشد.

 

مشخصات راننده مجرب و قابل اطمینان باربری مناسب

 

  • راننده ماشین حمل بار، می بایست در کار خود حرفه ای و قابل اطمینان باشد. با قوانین راهنمایی رانندگی شهری و برون شهری آشنا باشد.
  • راننده باید با حوصله و صبور باشد، ماشین را بتواند در جاده های لغزنده و حساس هدایت کند. برای هر شرایط آب و هوایی خودروی خود را ایمن کرده باشد.
  • راننده می بایست در بستن باربند و اتصالات ماهر باشد تا باری که حاوی لوازم حساس و شکستنی است را سالم به مقصد برساند. از لحاظ بدنی آمادگی داشته باشد تا به سایر کارکنان کمک کند.
  • راننده باید راه های بین مبدأ و مقصد را به خوبی بشناسد، تا امن ترین و نزدیکترین راه را برای رساندن به موقع و سلامت بار را انتخاب کند.

 

" قبل از بستن قرارداد با شرکت اتوبار مطمئن شوید راننده گواهی نامه حمل بار، ذکر شده در مطلب زیر را دارد."

 

  • رانندگانی که گواهینامه رانندگی پایه 1 را دارند مجاز به راندن ماشین با ظرفیت بیش از 6 تن را دارند.
  • رانندگانی که گواهینامه رانندگی پایه 2 را دارند مجاز به راندن ماشین با ظرفیت 6 تن را دارند.
  • رانندگانی که گواهینامه رانندگی پایه 3 را دارند مجاز به راندن ماشین سواری با حداکثر 9 سرنشین را دارند، اگر دارندگان این گواهی نامه بخواهند با وانت حمل بار کنند می توانند بار 5/3 تن را حمل کنند.

 

مشخصات خودروهای شرکت باربری خوب

 

  • تمامی خودروهای شرکت باربری که حمل بار می کنند از جمله کامیون، وانت، کامیونت و ... می بایست مشخصات زیر را داشته باشند.
  • خودروی حمل بار می بایست مدارک لازم از جمله بیمه شخص ثالث، کارت معاینه فنی و کارت شرکت باربریرا داشته باشد.
  • خودروی حمل بار می بایست در بغل اتاقک عقب نام شرکت باربری نوشته شده باشد.
  • خودروی حمل بار می بایست سال تولیدش زیر 10 سال باشد؛ و سند قطعی ماشین را داشته باشد. خودروهای استیجاری باید قرارداد بین مالک و کرایه کننده را همراه داشته باشند.
  • خودروی حمل بار می بایست ظرفیت حمل بار 8 تن به بالا باشد.

 

مشخصات بیمه نامه شرکت باربری مطمئن

 

شرکت های اتوبار می بایست بیمه حمل بار داشته باشند. اگر خسارتی به بار وارد شود بیمه باربری خسارت وارد شده را متقبل می شود. بیمه شرکت های باربری 3 نوع هستند:

 

  • بیمه باربری داخلی: شامل بارهایی می شود که داخل کشور حمل می شود.
  • بیمه بارهای صادراتی و وارداتی: این بیمه شامل بارهایی است که به کشور وارد و صادر می شوند.
  • بیمه باربری ترانزیت: این بیمه شامل بارهایی است که از یک کشور خارجی به کشور خارجی دیگری حمل می شود و فقط از داخل کشور عبور می کنند.

 

درنهایت یک شرکت باربری علاوه بر کیفیت خدمات هزینه مناسبی را از مشتریان خود بگیرد. یک باربری خوب در واقع یک اتوبار ارزانبا بهترین کیفیت خدمات میباشد.

 

رز بار بازدید : 68 یکشنبه 09 تیر 1398 نظرات (0)

اسباب کشی منزل یا محل کار یکی از کارهای سختی است که برای هر شخصی حداقل یک بار در زندگی پیش می آید. در این مقاله سعی می کنیم با آموزش اصول اسباب کشیسختی این کار را برایتان کم کنیم.

 

پیدا کردن اتوبار مناسب:

 

قبل از شروع به اقدام اسباب کشی ابتدا یکاتوبارخوب برای اسباب کشی یتان انتخاب کنید. خصوصیات یک اتوبار خوب را در مقاله قبلی برایتان توضیح داده ایم. هرگز خودتان به تنهایی اقدام به اثاث کشی نکنید.

 

جابه جائی لوازم سنگین مانند یخچال، لباس شوئی و ... برای کارگران باربریها که شگرد کار را می دانند و تجربه و تخصص کافی را دارند کار آسانی است. در حالی که جابه جائی وسایل سنگین برای شما خطرات جانی و مالی جبران ناپذیری خواهد داشت.

 

برخی از شرکت های اتوبار خدمات بسته بندی لوازم را نیز ارائه می دهند با اصول جدید و مهارتی که دارند می توانید، با خیال راحت کار بسته بندی لوازم تان را نیز به آن ها بسپارید. سعی کنید قبل از بستن قرارداد از نحوه محاسبه هزینه مطلع شوید. حین اسباب کشی سعی کنید از کارگرها خوب پذیرائی کنید تا خستگی مانع پیشرفت کارشان نشود.

 

تهیه لیست کارها:

 

قبل از شروع به بسته بندی لوازم تان ابتدا فهرستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید تهیه کنید. کارها را بین اعضاء خانواده تقسیم کنید. لوازم تان را دسته بندی کنید. لوازم آشپزخانه را در یک گروه و لوازم حمام و دکوری و ... را در گروه های دیگر به صورت منظم دسته بندی کنید. برای بسته بندی هر گروه زمانی را در نظر بگیرید تا خسته نشوید. تهیه لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید با در نظر گرفتن اولویت کارها، در پیشرفت و منظم بودن کار تأثیر زیادی دارد.

 

تهیه لوازم مورد نیاز بسته بندی:

 

وجود ابزارهایی مانند جعبه های کارتنی یا پلاستیکی میوه، چسب پهن، طناب های محکم و ضخیم، پلاستیک های حباب دار، روزنامه باطله و ماژیک برای بسته بندی لوازم تان ضروری است. پس قبل از شروع به بسته بندی ابتدا این لوازم ها را تهیه کنید.

 

بسته بندی:

 

برای بسته بندی لوازم تان در تهیه کارتن ها دقت زیادی کنید. کارتن ها بزرگتر و سالم تر باشند، اسباب تان سریع تر و امن تار جابه جا می شود. هرگز از کارتن شل استفاده نکنید. جعبه های کوچک کریستال، لباس، گل های تزئینی و.. را نیز داخل کارتن ها قرار دهید.

 

پس از بسته بندی لوازم تان در کارتن ها، زیر و در کارتن ها را با چسب پهن محکم کنید. روی هر کارتن جنس لوازم داخل کارتن را بنویسید. این کار باعث می شود کارگران با احتیاط لوازم حساس را حمل کنند و پس از اسباب کشی راحت تر لوازم تان را پیدا کنید. اگر کارتن ها را با طناب ببندید حمل شان راحت تر می شود.

 

سعی کنید لوازم شکستنی را قبل از قرار دادن در کارتن ها با پلاستیک های حباب دار یا روزنامه باطله بپیچید. گیاهان گلدانی کوچک را داخل جعبه های چوبی یا پلاستیکی که محکم هستند بگذارید، یک تکه چوب به بلندی ارتفاع گیاه داخل گلدان بگذارید، سپس دور جعبه پلاستیک بکشید.

 

توجه داشته باشید محل تنفس برای گیاهان بگذارید. لباس هایتان را می توانید درون چمدان، بقچه های زیپ دار یا داخل ملافه ی ضخیم و بزرگ با چوب لباسی بسته بندی کنید. لوازم ضروری تان مانند مسواک، حوله و.... را دریک ساک دستی یا کارتن قرار دهید که دم دست باشد. اشیا گران قیمت و مدارک تان را با ماشین شخصی یتان حمل کنید.

 

تمیز کردن منزل جدید قبل از اسباب کشی:

 

پیش از حمل لازم تان محل جدید را خوب تمیز کنید، از پودرهای ضد سوسک و حشرات موزی استفاده کنید تا برایتان دوباره کاری نشود. پس از جا به جایی و باز کردن بسته بندی ها کارتن ها را سریع از منزل تان بیرون کنید.

 

چیدمان درست ماشین حمل بار:

 

ابتدا وسایل های بزرگ و سنگین را به کارگرها بسپارید تا پشت ماشین حمل بار قرار دهند. روی این لوازم بزرگ و سنگین می شود لوازم کوچکتر و سبک تر را جا داد. در غیر این صورت سرویس حمل و نقل اضافه می شود.

 

زمان مناسب اسباب کشی:

 

بهترین زمان برای اسباب کشی اول روز است. کارگرها و خودتان در ابتدای روز توان بیشتری نسبت به آخر وقت خواهید داشت. کارگران اتوبار پس از انجام چند اسباب کشی توان کاریش پایین می آید.

 

زیر نظر گرفتن کارگرها:

 

حین قرار دادن بار پشت ماشین باربریخودتان دقت کنید کارگرها بارها را کنار هم قرار دهند، برای جلوگیری از سرویس اضافه و پرداخت هزینه بیشتر از فضای ماشین استفاده بهینه کنید.

 

اتمام اسباب کشی:

 

پس از اتمام اسباب کشی خودتان دوباره به محل برگردید کمدها، کابینت ها، اتاق و انباری را دوباره چک کنید تا وسیله ای جا نمانده باشد. موقع اسباب کشی چند کارتن خالی برای اسباب هایی که جامانده‌اند کنارتان باشد.

 

" سعی کنید خانه را تمیز و مرتب به نفر بعدی تحویل دهید."

 

حمل بار در تهرانرزبار آماده ارائه باربری مطمئن در زمان انتقال،بارگیری و تخلیه بار به شما عزیزان میباشد.

 

رز بار بازدید : 71 چهارشنبه 05 تیر 1398 نظرات (0)

اسباب کشی یکی از کارهایی است که حداقل یک بار در زندگی هر کسی پیش می آید. حین اسباب کشی و جابه‌جایی لوازم باید دقت کنید تا لوازم و سلامتی یتان آسیب نبیند. همان طور که در مقالات قبلی راه های بسته بندی اصولی و راحت اسباب منزل و پیدا کردن یک اتوبار مطمئن را برایتان توضیح داده ایم، در این مقاله نحوه جابه‌جایی لوازم سنگین را برایتان آموزش می دهیم. جابه‌جایی لوازم سنگین یکی از حساس ترین مرحله اسباب کشی است. حمل و جابه‌جایی لوازم سنگین را به کارگران شرکت اتوباربسپارید تا با تجربه و مهارتی که دارند لوازم تان را سالم جابه‌جا کنند. در غیر این صورت سلامتی تان به خطر می افتد و بیماری های جبران ناپذیری در انتظارتان خواهد بود و لوازم تان آسیب می بیند.

 

روش های جابه‌جایی لوازم سنگین در اسباب کشی

 

  • در جابه‌جایی و حمل بارعجله نکنید. برای جابه‌جایی لوازم تان و حمل اسباب هایی که سنگین هستند، از اتوبارهای معتبر و کارگران با تجربه متخصص، استفاده کنید.
  • برای جابه‌جایی و حمل لوازم سنگین از دو نفر یا بیشتر کمک بگیرید. اگر مجبور هستید به تنهایی لوازم سنگین را جابه‌جا کنید، ابتدا یک طرف جسم سنگین را بلند کرده و جابه‌جا کنید، سپس سمت دیگر را با این روش جابه‌جا کنید. اگر زمین صاف باشد، می توانید لوازم سنگین را روزی زمین بکشید یا هل دهید.
  • قبل از اثاث کشی به محل جدیدتان، جای قرار گرفتن لوازم تان را مشخص کنید. تا پس از حمل بار بلافاصله کارگران کمک کنند، لوازم سنگین را سریع تر در جای مناسب قرار دهید.
  • سعی کنید داخل لوازم سنگین را خالی کنید تا سبک تر شوند و درب شان را خوب ببندید.
  • وقتی می خواهید لوازم سنگین را از روی زمین بلند کنید، مانند ورزشکاران وزنه برداری ابتدا نیمه روی زمین بنشینید، جسم سنگین مورد نظر را به بدنتان نزدیک کنید. پاهایتان می بایست از همدیگر فاصله داشته باشند و یک پا از پای دیگر جلوتر باشد. سپس به آرامی که بلند می شوید جسم سنگین را نیز بلند کنید. این کار باعث می شود فشار کمتری روی کمرتان وارد شود. برای بلند کردن اجسام سنگین، جسم را با کف دستتان خوب بگیرید و از عضلات دستتان برای بلند کردن لوازم سنگین کمک بگیرید، پشت و کمرتان را صاف نگه دارید.
  • هنگام بلند کردن اجسام سنگین از روی زمین، روبروی خود را نگاه کنید. اگر به سمت زمین نگاه کنید ستون فقرات و گردن تان آسیب جبران ناپذیری می بیند.

 

  • سعی کنید کارتن و جعبه ها را خیلی سنگین نکنید. لوازم ها را در کارتن ها و جعبه های مختلف بچینید تا وزن جعبه ها یکسان باشد. قبل از بلند کردن اجسم سنگین وزن جسم را با قدرت بدن تان مقایسه کنید، سپس با اصولی که گفته شده جسم را از روی زمین بلند کنید.
  • برای جابه‌جایی لوازم سنگین سعی کنید از چرخ های باربری استفاده کنید. چرخ های باربری جنس شان اکثراً فلزی است. این وسیله یکی از کاربردی ترین لوازم برای جابه‌جایی لوازم سنگین است.

 

  • وقتی جسم سنگینی را جابه‌جا می کنید، اگر مجبور شدید به سمت راست یا چپ نگاه کنید، از کمر به اطرافتان نچرخید، سمت بدن تان را عوض کنید.
  • قبل از جابه‌جایی و اسباب کشی انجام نرمش های سبک از آسیب دیدگی بدن جلوگیری می کند و انرژی تان را زیاد می کند. حین جابه‌جایی و حمل اسباب سنگین ساعتی را برای استراحت خودتان و اطرافیانتان در نظر بگیرید و استراحت کنید.

 

باربری در تهرانرزبار آماده ارائه باربری مطمئن در زمان انتقال،بارگیری و تخلیه بار به شما عزیزان میباشد.

 

رز بار بازدید : 85 شنبه 01 تیر 1398 نظرات (0)

به شرکت هایی که خدمات حمل و نقل بار را با استفاده از وسیله نقلیه مناسب ارائه می دهند، شرکت باربری گفته می شود. باربری به معنای حمل انواع بار از طریق زمینی، دریایی و هوائی است.

 

باید توجه داشته باشید که باربری و اتوبار با هم تفاوت دارند. اتوبار به حمل و نقل بار فقط از طریق زمینی گفته می شود. خدمات شرکت های حمل بار از شرکت های اتوبار گسترده تر است. امروزه شرکت های باربری با توجه به باری که حمل می کنند و مسافتی که طی می کنند، تقسیم بندی شده اند و تخصصی تر کار می کنند.

 

می بایست شرکت های اتوبار با توجه به بار و مسافتی که طی مکنند، ماشین مخصوص و متناسب داشته باشند. به طور مثال اگر بارشان مواد فاسد شدنی باشد ماشین حمل بارباید به یخچال مجهز باشد.

 

انواع خدمات شرکت باربری

 

  • باربری شهری: این شرکت ها حمل و نقل بار را در محدوده داخل شهر انجام می دهند. این شرکتها خدمات بسته بندی، جابه‌جایی و چیدمان لوازم را نیز انجام می دهند.
  • باربری بین شهری: برای حمل و نقل بار بین شهر ها از این شرکت ها استفاده می شود. خدمات این شرکت ها بین شهرهای داخل کشور است. ماشین سنگینی مانند کامیون، برای خدمات این شرکتها مناسب است. این شرکت ها برخی از بارهای بین شهری را با توجه به کیفیت و کمیت شان توسط اتوبوس هواپیما و قطار جابه‌جا می کنند.
  • باربری بین المللی: این شرکتهای اتوبار، وظیفه حمل و نقل بار بین کشورها را دارند. با توجه به نوع جنس و حجم بار زمینی، دریایی یا هوایی بارها را جابه‌جا می کنند.

 

  بیمه شرکت های باربری

 

" شرکت های باربری می بایست بیمه حمل ونقل کالا را داشته باشند. اگر هنگام حمل بار اتفاقی بیفتد و بار دچار مشکل و آسیب دیدگی شود، بیمه موظف است طبق قراردای که بسته با باربری مورد نظر شده خسارت مشتری را تقبل کند. توجه داشته باشید قبل از بستن قرارد، از کیفیت ارائه خدمات بیمه گذاری شرکت مخصوصا بیمه باربریمطمئن شوید."

 

 نحوه محاسبه قیمت شرکت های اتوبار

 

جابه‌جایی از شهری به شهر دیگر و حمل و نقل بین شهری ممکن است در زندگی خیلی ها رخ دهد. در این مقاله نحوه محاسبه قیمت باربری درون شهری و برون شهری را برایتان آموزش می دهیم تا با خیال راحت اسباب کشی کنید. شرکت های حمل بار شهری، برون شهری و بین المللی هر کدام یک نرخ متفاوت دارند. قبل از بستن قرارداد با شرکت اتوبار ابتدا هزینه حمل بار را قطعی صحبت کنید و قرارداد ببندید. تعدادی از اتوبار ها ابتدا یک نرخ برای خدمات شان حساب می کنند، متأسفانه پس از اتمام کار یک نرخ دیگری از مشتری می خواهند. هزینه باربری مانند کالا نیست که نرخ ثابت و مشخصی داشته باشد عواملی که در مطلب زیر توضیح می دهیم در قیمت باربری تأثیر دارند.

 

  • نوع ماشین باربری: یکی از عوامل تأثیر گذار در قیمت باربری نوع ماشین استفاده شده برای حمل و نقل است. نرخ ماشین باربری وانت با کامیون سقف دار و غیره با توجه به امکانات شان فرق دارد.
  • مسافت: مسافت طی شده بین شهر مبدأ و مقصد گر زیاد باشد قیمت باربری افزایش می یابد اگر مسافت طی شده کم باشد هزینه کاهش می یابد. می توانید از اتحادیه شرکتهای باربری نرخ مسافت طی شده را بپرسید و با توجه به کیلومتر طی شده قیمت را حساب کنید.

 

چند پیشنهاد کاربردی در جابجایی های با مسافت بالا

 

  • اسباب تان را خوب بسته بندی کنید.
  • پیش از حرکت مدارک ماشین حمل اسباب تان را چک کنید، مدارک ماشین و بیمه نامه می بایست همراه راننده باشد.
  • برای باربری از ماشین هایی استفاده کنید که مسقف باشد. تا در مسیر طولانی شرایط جوی برایتان مشکل ساز نباشد.
  • هنگام چیدن اسباب پشت ماشین دقت کنید از فضای پشت ماشین استفاده بهینه شده باشد.
  • اسباب تان را با پتو یا ضربه گیر بپوشانید و بارها را محکم ببندید.

 

باربری در تهرانرزبار آماده ارائه باربری مطمئن در زمان انتقال،بارگیری و تخلیه بار به شما عزیزان میباشد.

 

رز بار بازدید : 67 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

بسته بندی لوازم منزل مهم ترین مرحله اسباب کشی است. برای کاهش آسیب دیدگی لوازم منزل، در این مقاله شما را با روش های صحیح بسته بندی آشنا می کنیم.

 

لوازم ضروری برای بسته بندی

 

قبل از شروع کردن بسته بندی، ابتدا لوازم مورد نیاز برای یک بسته بندی اصولی را فراهم کنید. لوازم مورد نیاز برای بسته بندی عبارتند از: نایلون حباب دار، فوم، سلفون، چسب پهن، طناب ضخیم، کارتن‌های ضخیم، جعبه های پلاستیکی یا چوبی، چسب، منگنه، روزنامه باطله و ماژیک برای نوشتن روی کارتن‌ها.

 

موارد مهم بسته بندی لوازم منزل

 

پس از فراهم کردن لوازم مخصوص بسته بندی، نکات مهم زیر را برای بسته بندی کلیه لوازم منزل رعایت کنید.

 

  • ابتدا لوازمی که کمتر استفاده می کنید را بسته بندی کنید.
  • پس از بسته بندی، با ماژیک روی کارتن ها را بنویسید. روی کارتن های حاوی لوازم شکستنی، حتماً کلمه شکستنی را درشت بنویسید.
  • قبل از بسته بندی، از استحکام کارتن ها مطمئن شوید.
  • قسمت های خالی کارتن را با روزنامه باطله پر کنید.
  • کلیه لوازم سنگین را در یک کارتن قرار ندهید. در نصف یک کارتن لوازم سنگین و در نصف دیگر، لوازم سبک قرار دهید.
  • لوازم سنگین بسته بندی شده را در کف اتاق قرار دهید. سپس لوازم سبک بسته بندی شده را روی کارتن های سنگین، قرار دهید.
  • لوازم شکستنی را داخل نایلون های حباب دار یا روزنامه باطله بپیچید.
  • لوازمی که مسطح هستند، به صورت افقی در کارتن ها قرار دهید. لوازمی مانند قاب عکس ها و بشقاب ها.
  • کارتن های بسته بندی شده را چسب بزنید. رو و زیر کارتن ها را با چسب پهن به شکل + محکم کنید.
  • بسته بندی لوازم خاص منزل

 

کلیه لوازم منزل اصول خاصی برای بسته بندی دارند. در مطلب زیر بسته بندی اصولی لوازم خاص منزل را گردآوری کرده ایم.

 

مراحل بسته بندی یخچال ساید باید ساید

 

  • 48 ساعت قبل از اسباب کشی برای برفک زدایی و نظافت، یخچال را از برق بکشید.
  • قطعات متحرک را از داخل یخچال خارج کرده و بسته بندی کنید.
  • سیم برق را با چسب در پشت یخچال محکم ببندید. برای باز نشدن درب یخچال در اسباب کشی، از چسب استفاده کنید.
  • برای صدمه ندیدن، بدنه ی یخچال را با نایلون های حباب دار یا پتو بپیچید.
  • پیچ های قابل تنظیم زیر یخچال و فریزر را محکم کنید.
  • به علت حساسیت گاز فریون، یخچال می بایست عمودی حمل شود.
  • 3 ساعت پس از ورود به منزل جدید، یخچال را به برق بزنید.

 

مراحل بسته بندی ظروف شکستی

 

  • بین لوازم شکستنی و چینی، نایلون حباب دار یا روزنامه قرار دهید.
  • کف کارتن ابتدا یک تکه مقوای محکم بگذارید، سپس لوازم شکستنی را قرار دهید.
  • از کارتن های محکم و سایز کوچک، برای بسته بندی لوازم شکستنی استفاده کنید.
  • دور کارتن ها را چسب بزنید و روی کارتن ها عبارت شکستنی را بزرگ بنویسد.
  • مراحل بسته بندی ال سی دی
  • تلوزیون معمولی یا ال سی دی را در کارتن مخصوص خود بسته بندی کنید.
  • در اطراف تلوزیون و ال سی دی کائوچوهای مخصوص خود، ابر یا پارچه را قرار دهید.

 

مراحل بسته بندی اجاق گاز و لباس شویی

 

  • لباس شویی و اجاق گاز را در کارتن مخصوص خود قرار دهید. در صورت نداشتن کارتن مخصوص، از پتو یا نایلون های حباب دار برای بسته بندی استفاده کنید. با رعایت نحوه صحیح بسته بندی، لوازم منزل خسارت کمتری می بینید.
  • پیچ های مخصوص حمل و نقل لباس شویی های اتوماتیک را محکم ببندید. این پیچ ها در پشت ماشین لباس شویی قرار دارند.
  • شیلینگ و لوله های اجاق گاز، لباس شویی و ماشین ظرف شویی را باز کرده و بسته بندی کنید.
  • درب لباس شویی، ظرف شویی و اجاق گاز را با چسب پهن محکم کنید.
  • درب شیشه ای اجاق گاز را با چسب محکم کنید.

 

مراحل بسته بندی مبلمان

 

  • اگر مبلمان کاور مخصوص نداشته باشد، از پتو برای پوشش استفاده کنید.
  • از پایه های مبلمان برای جابه جایی استفاده نکنید.

 

مراحل بسته بندی لوازم منزل فرش

 

  • ابتدا از سلامت فرش های دستبافت مطمئن شوید. فرش ها می بایست عاری از لک و بید باشند.
  • فرش را در نایلون مخصوص خود یا پارچه بسته بندی کنید.
  • طناب پیچ کردن بسته بندی فرش را اریب انجام دهید.

 

مراحل بسته بندی کامپیوتر و لب تاب

 

  • کامپیوتر و لب تاب در کارتن های مخصوص خود، می بایست حمل شوند.
  • سیم، کابل و لوازم جانبی را از کامپیوتر جدا کرده و بسته بندی کنید.
  • لوازم جانبی و خود کامپیوتر را در پوشش پلاستیک حباب دار قرار دهید.
  • کیس کامپیوتر را با یونولیت بسته بندی کنید.
  • کامپیوتر را عمودی در داخل کارتن قرار داده و قسمت های خالی کارتن را با ضربه گیر پوشش دهید.
  • پس از بسته بندی کارتن را با چسب محکم کرده و عبارت شکستنی را روی کارتن بنویسید.

 

رعایت اصول و نکات ایمنی گفته شده حمل بارمطمئن را برای شما به همراه دارد.

 

حمل بار در تهرانرزبار آماده ارائه باربری مطمئن در زمان انتقال،بارگیری و تخلیه بار به شما عزیران میباشد.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 1,491
  • بازدید کلی : 7,147